11 octombrie 2011

Gradinite in Otopeni

Dupa cum spuneam si aici am continuat sa vizitez gradinite in vederea inscrierii fiului meu la una din ele, fie de stat fie particulara.Azi am fost in Otopeni si am vazut doua gradinite particulare si una de stat.
  1. Prima oprire a fost la gradinita Beka Piticut.Mare dezamagire!!!!Prima impresie: covoare murdare pe jos. Nu va lasati inselati de ceea ce vedeti pe site!!!!Am mers neanuntati, asa cum am procedat si pana acum, si bine am facut.Cand am batut la usa ne-a deschis directoarea, o femeie in jur de 60 de ani. Primirea a fost destul de rece. In jurul ei erau vreo10 copii de toate varstele, amestecati, care ba urlau, ba se aruncau pe jos sau se urcau pe pereti intr-un talmes balmes de nedescris.Educatoarea tanara, fiica directoarei, spala ceva la o chiuveta amenajata in hol. Doua fetite erau la masa si mancau ceva din niste castroane, practic urcandu-se pe masa.Educatoarea tanara a inceput sa tipe cand la un copil cand la altul sa se potoleasca, evident fara niciun succes. Copiii la fel...o dezordine totala.Vazand ca directoarea nu ne invita sa vizitam gradinita, sotul meu a intrebat-o daca se si doarme la pranz la gradinita sau nu, iar doamna respectiva cu jumatate de gura ne-a invitat la etaj sa vedem camerele.La fel ca pe parter, am vazut covoare murdare in toate camerele. Baia avea o singura toaleta de adulti si cada. Se vedea clar ca vila respectiva a fost casa de locuit reamenajata in gradinita.Mobilierul asa si asa, cum se vede si pe site...insa nu mai avea nicio importanta, iti luau ochii covoarele murdare si praful care era peste tot. Am intrebat daca au ingrijitoare si au spus ca sunt doar ele doua, mama si fiica...iar masa e in sistem catering! Gradina pe langa ca era extrem de micuta arata deplorabil! un petec de iarba ce nu mai fusese ingrijit de luni bune si un totpogan prapadit parasit intr-un colt.Directoarea a fost profesoara de limba romana si franceza iar fiica ei tot invatatoare sau profesoara nu am inteles exact...insa ce mai conta cand am auzit cum se tipa la copiii aceia si atitudinea de "lasa-ma sa te las" manifestata de cele doua doamne.Stau si ma intreb cum poate o profesoara de 60 de ani pensionara sa faca pe educatoarea la grupa mini, sau mica! Ca doar nu degeaba s-au inventat educatoarele pe lumea asta! Nu o cunosc pe doamna si nici nu am auzit bune sau rele despre ea, insa prima impresie pe care mi-a lasat-o gradinita condusa de dumneaei a fost de nota 4, cu indulgenta!Baietelul meu dupa nici 20 de secunde de cand intrasem in gradinita a vrut sa iasa afara si efectiv a fugit pe usa direct in strada! A doua oara nici nu a mai vrut sa intre. Conteaza foarte mult reactia copilului tau cand il duci intr-un mediu strain in care trebuie sa-si petreaca urmatoarele luni din viata, sau poate ani.Nici nu mai are rost sa spun de preturi, la o asa gradinita nici gratis nu imi dau copilul.Asa ca gradinita Beka Piticut, pas!!
  2. Apoi ne-am oprit la gradinita de stat nr. 1 din Otopeni, subventionata de primarie.Am intrat doar in holul gradinitei, pentru ca atat ni s-a permis.Din hol am putut sa vedem doar sala de mese, care era curata, cu mobilier frumos si ingrijit. Insa doamna directoare e de nota 5!! Chemata de una din educatoare ne-a intampinat cu o atitudine de regina in holul gradinitei, mai ca aveam impresia ca trebuie sa-i astern covorul rosu cand pasea.Imediat ne-a informat ca ea nu primeste copii sub 3 ani si din alta localitate. Adica era absolut necesar sa locuim in Otopeni ca sa ne primeasca copilul la gradinita.Asta ar fi de inteles daca e subventionata de primarie. Insa se poate oricand face mutatie intr-o alta localitate, mai ales ca avem si prieteni care locuiesc in Otopeni, care ne-ar fi ajutat in aceasta chestiune.In schimb atitudinea directoarei si felul cum ne-a vorbit ne-a dezamagit.Nu s-a uitat nicio clipa spre David, ca o directoare de gradinita care se presupune ca indrageste copiii, asa cum ni s-a intamplat in toate celelalte gradinite. Mie imi venea s-o iau de ciuf...sotul meu a fost mai diplomat.Oricum, David nu va merge niciodata la aceasta gradinita, cica sunt 50 de copii pe grupa!!
  3. A treia gradinita a fost My first english adventure. Am nimerit la ora somnului. Ne-a intampinat o doamna foarte draguta, educatoare la grupa mini. Directoarea nu era in sediu, asa ca am stat de vorba cu aceasta doamna.Atmosfera a fost foarte calda si primitoare.Am cunoscut-o si pe doamna ingrijitoare, doamna Vio, care sunt sigura ca e preferata copiiilor.Arata ca o bunicuta si pare foarte placuta.Se trezisera doi pitici si amandoi vroiau la ea in brate.David s-a integrat imediat, se ducea la masute, se apropia de ceilalti copii, ba mai mult, cand l-a luat in brate doamna Vio nu a mai vrut sa se desprinda de ea sa vina la mine in brate.In gradinita se vorbeste numai limba engleza, lucru care m-a bucurat.Programul scurt de la 7-13 costa 800 lei (aprox 200 Euro) iar cel lung de la 7-19 costa 1000 lei (232 Euro) Pretul e ok.Mi s-a propus sa vin cu copilul cate o ora pe zi timp de cateva zile sa se obisnuiasca cu locul, pana cand ne hotaram sa-l aducem definitiv, un lucru bun dealtfel.Singurul lucru care nu mi-a placut  e ca au copii pana in 4 ani.Gradinita e de luat in considerare!
As mai fi vrut sa vizitez Gradinita Nirvana si Children's Planet, insa nu am mai avut timp.
Am vazut in schimb o gradinita in Tamasi, care mi-a ramas in suflet....dar asta intr-o postare viitoare!

13 comentarii:

  1. Nu stiu desire ce gradinite vorbiti in Tamasi dar daca este vorba desire Happy Days va pot spun desire acum ca este precum ..afar co sit gardul si inauntru leopardul...si Astaire nu datorita cladirii sau curateniei ci personalului si in mod special a conducerii care depasita de situate actuala se comport execrabil.

    RăspundeţiȘtergere
  2. @Anonim: Buna...cred ca am inteles ce ati vrut sa spuneti, insa eu nu cunosc detalii atat de multe ca dumneavoastra.
    Intr-adevar, am vizitat gradinita Happy Days din Tamasi. In comparatie cu celelalte pe care le-am vazut a fost cea mai ok. Pe dna directoare, Ioana Manta, nu am cunoscut-o dinainte si nici nu am auzit bune sau rele despre ea, insa la prima impresie mi s-a parut ca stie cum sa conduca o gradinita si ca e foarte implicata in afacerea dumneaei..pentru ca o gradinita particulara este la urma urmei o afacere...
    Imi pare rau daca dvs.(sau copilasul dvs.) ati avut experiente neplacute cu aceasta gradinita.
    Una peste alta va multumesc si pentru mesaj..e bine de luat in considerare orice parere, buna sau rea.

    RăspundeţiȘtergere
  3. DOAMNA DAVANCI IMI PARE RAU DE PAREREA GRESIT FORMATA DESPRE GRADINITA BEKA PITICUT...COPILUL MEU E INSCRIS IN ACEASTA GRADINITA DE DOI ANI ,CIND L AM INSCRIS AVEA DOI ANISORI ,ACUM ARE PATRU,SI VREAU SA SPUN TUTUROR MAMICILOR CA PENTRU COPILUL MEU GRADINITA ACEASTA E TOTUL PENTRU EL .S A ACOMODAT IMEDIAT IUBESTE COPII IUBESTE CADRUL DIDACTIC.PENTRU PARINTII CARE VOR CITI ACEASTA IMPRESIE DESPRE GRADINITA BEKA PITICUT VA SPUN CU MINA PE INIMA MACAR VIZITATI SI FACE TI VA PERSONAL IMPRESIA.DUPA CITE VAD EU DOAMNA DAVANCI INCA NU S A DESCHIS GRADINITA PENTRU COPILUL DUMNEAVASTRA ,AVETI DE OBIECTAT CAM DESPRE TOATE GRADINITELE , MAI BINE LUATI VA O BONA ,CA POATE VETI FII MULTUMITA MACAR 1%.

    RăspundeţiȘtergere
  4. Catre doamna Anonim care imi tot trimite mesaje despre gradinita Beka Piticut:
    Doamna, am primit si primul dvs. mesaj, adica acesta : " MA BUCUR SA AUD MAI MULTE PARERI DESPRE VIZITELE FACUTE IN GRADINITE , PENTRU CA SI EU IN VARA TRECUTA AM VIZITAT TOATE GRADINITELE DIN OTOPENI SI AM FOST CHIAR SI LA BEKA_PITICUT CARE NU MI A LASAT O IMPRESIE ATIT DE URITA. CHIAR I A PLACUT COPILULUI MEU ...DAR FIECARE CU GUSTUL LUI .ATIT IMI PARE RAU STIMATA DOAMNA DAVANCI CA PRIN PAREREA PROASTA CARE VI S A PARUT DESCURAJATI SI ALTI PARINTI .GRADINITA E FOARTE BUNA EU SINT FOARTE MULTUMITA DE COLECTIVUL COPILULUI SI DE INGRIJIREA LUI.PAREREA MEA INCERCATI SA VB CU PARINTII CARE AU COPII IN GRADINITA BEKA PITICUT SI VEDETI SI ALTE IMPRESII...AM IMPRESIA CA O GRADINITA PERFECTA PENTRU GUSTUL SI CERINTELE DUMNEAVOASTRA INCA NU S A INFIINTAT "....insa am evitat sa intru intr-o polemica inutila despre un subiect de care nu-mi mai pasa, si nu l-am postat pe blog.
    Vad ca totusi insistati sa ma convingeti ca respectiva gradinita este foarte buna si ca prima mea impresie a fost gresita.
    V-as sfatui sa nu mai insistati.
    Ati poposit pe un blog unde EU imi scriu parerile despre ceea ce aud, vad si simt.
    Daca dumneavoastra doriti sa ridicati in slavi acea gradinita deschideti-va propriul blog si scrieti ce vreti acolo despre acest subiect.
    NU ma consider un vector de opinie atat de important incat sa cred in mod naiv ca influentez pe vreun parinte in cautare de gradinite in Otopeni cu parerea mea SUBIECTIVA despre gradinita in discutie.
    Este treaba fiecarui parinte ce alege pentru copilul sau.Este problema fiecaruia daca merge sa viziteze gradinita sau ia in considerare doar ce-am scris eu.
    Daca dumneavoastra ca mama sunteti multumita de gradinita si copilul e fericit foarte bine!!
    Ar trebui sa nu va mai pese de ceea ce spun altii.
    Eu am dreptul sa-mi exprim parerile proprii despre ceea ce am vazut...si asa cum am scris la momentul respectiv, ceea ce am vazut la gradinita aceea NU MI-A PLACUT.
    Asta nu inseamna ca alti parinti, de exemplu , ca dumnevoastra, nu ar fi incantati de gradinita.
    Ati tot repetat ca as cauta gradinita perfecta si ca de aceea sunt atat de pretentioasa....DA, AVETI DREPTATE! Am cautat gradinita perfecta si sunt o pretentioasa...Pentru copilul meu doresc ce e mai bun! Din pacate, gradinite perfecte nu sunt, insa dupa mai multe cautari am gasit una aproape perfecta si sunt incantata!
    La urma urmei EU platesc gradinita particulara unde va merge copilul, nimeni altcineva.

    Va doresc un an mai bun!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Si eu sunt in cautare de gradinite in Otopeni, deocamdata fetita avand 2 ani nu pot lua in considerare o gradinita de stat. Am fost sa vizitez My first english adventure dar nu mi-a placut. In primul rand una dintre educatoare este dna director care isi are inscris propriul copil acolo, un baietel destul de rasfatat si gelos pe ceilalti copii :) Alt aspect ar fi legat de faptul ca mesele sunt sarace caloric, masa de pranz este doar felul I, ciorba sau supa, fara felul II, fara desert, unii copii cer a doua sau chiar a treia portie de ciorba/supa pentru ca nu se satura. Am uitat sa mentionez ca am stat aproximativ 2h in gradinita si am avut timp sa observ multe aspecte.
    Am vizitat gradinita in luna toamna 2011, afara ploua si era frig. In gradinita era f rece, mie adult mi-au inghetat picioarele, sus la nivelul adultului era bine dar jos la nivelul copiilor era f rece. In bucatarie unde se faceau activitatile de modelare plastilina, pictura si se lua masa, este gresie si este f rece, eu adult nu puteam sta prea mult cu o singura pereche de sosete de bumbac pentru ca mi se raceau picioarele, parca stateam pe prispa la tara :) Drept pentru care copii erau permanent raciti dar nu pentru ca erau sensibili, sau era perioada virozelor, ci pentru ca le este frig si se imbolnavesc.
    Nu am urcat la etaj sa vedem dormitoarele, a fost de ajuns sa imi fac o parere :)
    Ca sa rezumez, m-a deranjat in mod special masa de pranz saraca caloric si frigul din gradinita. Unii copii erau mai agresivi dar presupun ca asa este in colectivitate. Mi-as fi dorit sa stiu daca a fost cineva sa viziteze Nirvana, asta este urmatoarea pe lista si cam singura particulara de pe partea cu primaria.
    O sa mai urmaresc acest blog :)

    RăspundeţiȘtergere
  6. Buna Mihaela, eu nu am mai apucat sa vizitez si gradinita Nirvana pentru ca gasisem deja gradinita pentru baietelul meu, insa din ce-am citit pe cateva forumuri de mamici e o gradinita ok. Dar stii cum e: pana nu te duci sa vezi cu ochii tai, poate sa-ti spuna toata lumea cat e de grozava, trebuie sa te convingi singura.
    Noi am fost sa vizitam My first english adventure tot cand era frig afara si sincer nu pot sa spun ca mi s-a parut frig in gradinita. Dar nici nu am stat 2 ore...poate cine stie, ne-ar fi prins si pe noi frigul.Lucrurile principale care nu mi-au placut mie la aceasta gadinita au fost ca nu era o delimitare clara a grupelor de copii, spatiul gradinitei era cam stramt si ca puteau tine copiii doar pana la 4 ani.Deci cand implinea copilul 4 ani trebuia sa-l mut la alta gradinita, alta acomodare cu alta bataie de cap.

    RăspundeţiȘtergere
  7. Buna

    in final la ce gradinita mergeti?:)

    Am cautat si noi in Pipera si Baneasa. In Pipera ne-a placut gradinita ARicel( am aflat de ea din parc, intreband niste copilasi la ce gradinita merg), insa, nu prea este in drumul nostru si incercam sa gasim alta varianta. La Aricel ne-a placut mult de Directoare, plus ca, ne-au lasat sa intram si in bucatarie si sotul meu s-a uita pana si in lada de cartofi:))
    Nu am fost la nici una din gradinitele din Otopeni, in afara de cea de stat-cea sponsorizata de primarie. Aici, am fost sa inscriem copilul pt la toamna- si era la 42 -lea copil din grupa. Nu vreau sa il ducem aici, va imaginati ce haos e intr-o clasa cu atatia copii ,nu? :)

    multumesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Anca, noi l-am inscris din ianuarie anul acesta la gradinita Happy Days. Am scris despre ea pe blog in postul Gradinita aproape perfecta.
      Nu stiu daca pentru voi este o solutie, depinde de zona in care locuiti. Noi locuim in Corbeanca.Cand am cautat gradinite in Otopeni si zona Baneasa ne-am gandit sa ne fie in drum spre job, spre Bucuresti. Pe urma am decis ca poate fi si in zona in care locuim pentru ca oricum gradinita asigura transport, si daca se intampla sa nu avem timp dimineata sa-l ducem putem chema microbuzul gradinitei.
      In Corbeanca mai stiu de doua gradinite: Anastasia- care este exact la sosea, insa nu am vizitat-o niciodata, doar ce-am citit pe forumuri despre ea, si Paint Brush- in zona cartierului Corbeanca Forest, despre care am scris un comment tot aici pe blog.

      Ștergere
    2. Cred ca din aprilie pana astazi v-ati schimbat impresia, ca si mine, dealtfel. 'Gradinita aproape perfecta', nu poate fi decat cinism sau amintiri placute, la data aceasta. Si eu am copilul acolo, dar acum 2 ani era cu totul altceva. Mascau foarte bine ceea ce mai tarziu a devenit evident. "Patronii ", atat in acte cat si in atitudine, nu dau doi bani pe copiii nostri. De fapt e ciudat ce zic, cum adica sa "dea" tot ei, chiar si doi bani. Totul e doar o afacere si este pacat de echipa de inceput care presupun ca v-a determinat sa o considerati 'aproape perfecta'. Acum e doar o amintire si un exemplu cum se poate duce de rapa ceva ce a inceput frumos. Pacat.

      Ștergere
    3. Din aprilie pana azi, cred ca nu mai aveti aceeasi impresie. E departe de a fi perfecta. Si nu ma refer la cladire, ma refer la tot ce tine de conducere. Asemenea atitudine si musamalizare, mai rar. Nimic nu este pe fata, totul este la secret. Habar nu avem ce se intampla acolo, cine mai este, cine numai este, cine sta cu copiii, etc. De fapt e prea mult de comentat si ma opresc pentru moment.

      Ștergere
  8. buna

    multumesc de raspuns :)
    Noi stam in Otopeni si cautam ceva in drumul spre job . Pe la Little London ati fost? Mi-a fost recomandata de 3 parinti pana acum .

    zi buna :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am fost la Little London fiind prea departe de zona pe unde avem treaba zilnic.

      Ștergere
  9. Salutare,
    Eu caut o cresa in otopeni...la children's planet a fost cineva? Sau stie cineva ceva?
    Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere

 
Impressions fondu - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.